11 marca 2016

Naked 3 Palette


Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem palety cieni Urban Decay. W końcu się skusiłam i nadeszła trudna decyzja - którą wybrać? Większą, mniejszą, ciemniejszą, jaśniejszą? Po dłuższym zastanowieniu zdecydowałam się na Naked 3. Paletka składa się z dwunastu cieni opierających się na ciepłych, różowo-złocistych kolorach, a także kilku ciemniejszych. Zakochałam się w tej palecie i na pewno w niedalekiej przyszłości zaopatrzę się także w inne wersje. Cienie mają dobra pigmentację, nie trzeba mocno się starać, aby były widoczne na powiece. Bardzo łatwo się ze sobą blendują, trwałość również jest całkiem dobra, makijaż oka utrzymuje się długi czas - zawsze najpierw nakładam bazę, co pomaga w utrzymaniu efektu. Dodatkowo w paletce znajduje się pędzelek dwustronny - jedna końcówka służy do nanoszenia i stopniowania cieni, druga zaś do rysowania kreski u nasady rzęs lub rozświetlenia wewnętrznego kącika oka.


Przedostatniego, brązowego cienia zdarza mi się używać również do brwi.


Paletka dostępna jest w sklepach Sephora (klik!)

A Wy posiadacie którąś paletkę z tej serii? A może polecacie zupełnie inne cienie? :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo mnie kusi kupno tej paletki... Na razie ciągle się zastanawiam i wykańczam to co mam :P Co do innych cieni mam fajny cień firmy Melkior. Polecam sprawdzić :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wypróbuję, dziękuje! :)
      A nad Naked nie ma się co zastanawiać :)

      Usuń
  2. Ja też się zastanawiam nad nią :D Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dłuższy czas polowałam na odpowiednie cienie. Takie, które mogłyby mi służyć na co dzień. Skusiłam się na tanią paletkę z Lovely. W kolorystyce właśnie podobnej, jak ta z postu. I polecam również całkowicie, bo mimo że dałam za nią jedynie około 15zł to jest fantastyczna! Mogę ją porównać nawet z tymi, z droższych firm.
    Tej z postu nie miałam okazji wypróbować, ale wygląda również bardzo na tak! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lovely już ktoś mi kiedyś polecał i chyba sobie kupię - będzie w zanadrzu, za taką cene chyba nie ma się co zastanawiać :)

      Usuń
  4. Jestem w niej zakochana. Szkoda że jestem totalnym beztalenciem co do makijażu haha :)
    http://molerosch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, cudów na oczach nie stworzę, ale ładny cień na powiece zawsze występuje w moim makijażu :)

      Usuń
  5. Ta paletka jest niesamowita, po prostu najlepsza! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne kolory:)
    http://sylvuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paletka dla dziewczyn ktore lubia sie malowac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o tej serii, ale jeszcze nie miałam okazji niczego przetestować ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne kolory! chyba sama powinnam wyprobowac :) moje zdolnosci w kwestii robienia makijazu sa na bardzo podtsawowym poziomie jednak trzeba sie zaczac rozwijac i z taka paleta pewnie stworzylabym ciekawe makijaze :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdolności manualne też są dość kiepskie, ale trening czyni mistrza :)

      Usuń
  10. Iwi.Little.World3/17/2016

    Ooo świetna paletka! Od dłuższego czasu planuje ją sobie zakupić. Im wiecej o niej czytam tym bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super paletka,rownierz mam Naked :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! ♥

Przyjmuję tylko konstruktywną krytykę,
obraźliwe komentarze będą usuwane!