19 lutego 2016

START!

Witam!
Mam na imię Karolina, urodziłam się 23 stycznia 1997 roku i mieszkam pod Warszawą. Nie jest to moje pierwsze podejście do bloga, jednak myślę, że odwiedziła mnie odpowiednia wena, aby zacząć systematycznie go prowadzić i zadomowić się tutaj na dłużej. Blog jest dla mnie pewnego rodzaju odskocznią od życia codziennego. Co będzie można tutaj znaleźć? Na pewno jakąś część mojej osoby oraz tego co lubię, czym się interesuje. Nie zabraknie również wątków dotyczących mody, kosmetyków czy postów tematycznych. Jak to się mówi - "pierwsze koty za płoty" i do napisania!


Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej! :)


instagram(klik!)

13 komentarzy:

  1. Witamy w blogosferze :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Wytrwałości i systematyczności :)
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/28/2015

    zrób post o pokoju prosze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że taki post się pojawi, cierpliwości :)

      Usuń
  4. Powodzenia i wytrwałości :) życzę tego Tobie i sobie, bo również zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ! Życzę Ci wytrwałości i powodzenia w dalszym blogowaniu :* Na samym starcie mnie zaciekawiłaś i będę tu na dłużej ! :*
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć! (albo raczej czytać) :)

      Usuń
  6. Mam podobnie! tez zaczynam od początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę powodzenia i Tobie i sobie! :)

      Usuń
  7. Mój rocznik! :D powodzenia na maturze hah, napewno zostane na dłużej :P

    http://leo-ame-art.blogspot.com/ follow for follow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się w technikum, także matura na szczęście dopiero za rok, ale Tobie życzę powodzenia! :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! ♥

Przyjmuję tylko konstruktywną krytykę,
obraźliwe komentarze będą usuwane!